Wij leveren sinds 1996 diensten aan onze klant met een glimlach. Met deze jarenlange ervaring van Cherubs op het gebied van beveiligingsdiensten kunnen wij een professionele aanpak garanderen. Samen met onze partners maken wij nu, vanuit Den Haag, zo’n 80 opdrachtgevers blij met onze diensten. Locatiemanagement in Den Haag is voor ons dus bekend terrein.
Onze missie is om met Cherubs altijd een comfortabel gevoel in uw kantoor of bedrijfsverzamelgebouw te leveren.
Onze visie is dat Cherubs het (keur)merk is voor locatiemanagement op nationaal niveau.
Een partner waar u op kunt vertrouwen. Wij verdiepen ons uitgebreid in uw bedrijfsverzamelgebouw en gaan voor excellente persoonlijke service. Zodat we kunnen zorgen voor gastvrijheid én rendement. We zijn onzichtbaar maar toch voelbaar aanwezig.
Comfort en veiligheid tot in de puntjes. We werken met gespecialiseerde partners samen die allemaal uitblinken in hun vak. Op deze manier levert Cherubs topkwaliteit aan uw gebouw.
Altijd eerlijk over wat er beter kan. Wij hebben kennis van zaken en zijn scherp op situaties die gastvrijer, comfortabeler of veiliger kunnen. Daarom overleggen wij altijd meteen, zodat wij er samen aan kunnen werken. Wij signaleren, bespreken en verbeteren.
Wij geloven dat iedereen recht heeft op een comfortabele en veilige omgeving. Daarom helpen wij kinderen voor wie dat minder vanzelfsprekend is. Voor elk van onze medewerkers sponsoren we een kind in een ontwikkelingsland. Via ons partnerschap met Compassion helpen wij hen zich gezond te ontwikkelen, tot zelfredzame, volwassenen die op hun beurt hun gemeenschap kunnen veranderen.
In het sluitsysteem wat Cherubs levert is overzichtelijk en in één oogopslag te zien welke sleutels er in omloop zijn en welke toegangsrechten de sleutel heeft. De sleutel is volledig digitaal te beheren, waardoor het onderhoud slechts in kleine mate aanwezig is in vergelijking tot een mechanische sleutel.
Van het adviseren en implementeren van een hypermodern toegangssysteem tot de volledige invulling van de hospitality. Cherubs biedt het volledige pakket.
De uitbreiding van locatiemanagement
In begin 2021 merkte wij dat de vraag op de markt veranderde. De verwachting van een werkomgeving en een gebouw liggen hoger dan ooit tevoren. Het gaat verder dan de facilitaire diensten die op een locatie nodig zijn, ook is bewezen dat een inspirerende en transparante werkplek zorgt voor betere werkprestaties.
Wij hebben geluisterd naar de behoefte en hebben onze dienstverlening uitgebreid met diverse labels om en zo optimaal mogelijk werkomgeving te creëren voor bedrijfsverzamelgebouwen.
Locatiemanagement is veel breder dan facilitair management. Het bestaat namelijk niet alleen uit de facilitaire processen, maar ook uit de acquisitie in het gebouw, de marketing en een community voor alle gebouwgebruikers.
Onze medewerkers
Wij kennen onze medewerkers persoonlijk, want wij werken het liefste met vaste medewerkers en vaste relaties. Het is belangrijk om te luisteren en te anticiperen op de gebouwgebruikers en de specifieke behoefte van de bedrijven. Daarom zijn onze medewerkers vakmensen: vakkundig en gaan mensgericht te werk. Dat laatste is belangrijk, want locatiemanagement is vooral sociaal maatwerk.
Het faciliteren van een compleet pakket
Een groot deel van de week wordt besteed op het werk, daarom is het essentieel dat werknemers, huurders en flexwerkers zich comfortabel en thuis voelen in hun werkomgeving. Dit heeft alles te maken met de inrichting van de werkplek, maar ook met kwalitatief hoogwaardige faciliteiten en een uitmuntend serviceniveau. Bij Cherubs begrijpen wij als geen ander het belang van het opzetten en faciliteren van een compleet pakket. Locatiemanagement is onze specialiteit. Op deze manier tillen wij tevredenheid van werknemers en alle andere gebruikers van het gebouw naar een hoger niveau.
Wij zitten nooit stil! Wij zijn altijd voor u bezig. Waarom? Omdat wij pas tevreden zijn als alles klopt.